CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 2, 2011

Aku elergic masuk library.....

Orang kalau masuk library mesti semangat gila nak baca buku or mentelaah....tapi aku kalau masuk library, kalau xberbual, online, keje aku tido.....hahahaha.....xsenonohkan perangai? tapi nie lar hakikat nyer.....aku memang kaki tido kalau masuk library.....


Semua library sama jerk, sejuk, dingin, sesuai sangat lar tuk orang macam aku nak membute.....bukan salah aku tapi salah orang library lar....sape suh buat library tempat paling cozy tuk aku tido....hahahaha.... sebab tu lar aku prefer belajar kat tempat yang xberapa cozy....panas and tempt yang xselesa.....memang boleh belajar.....xpercaya? try lar....mesti jadi punya.... bagi formula xsenonoh.....hahahaha..... 


Lagi satu, aku suka belajar last minute.....nak taw kenapa? sebab aku taw kalau aku baca buku awal-awal aku cepat lupa.....so jalan paling mudah aku baca sehari sebelum test.....paling baik pun seminggu sebelum test.....hahaha....memang keje gile....


Kalau buat assignment pun macam tu gak....hahaha.....dapat assigment, terus cari bahan awal-awal....feeling-feeling nak siapkan cepat jerk tapi tunggu malam nak anta assignent baru nak buat....tapi sebelum tu rangka lar ape yang patut kat dalam otak....hahahha....try lar kalau berani....tengok korang boleh buat ke x.....aku da selalu buat....hahahha....selalu sangat! 


So kesimpulannya, aku suka tido and suka buat keje last minute.....tapi keje last minute aku pun aku akan pastikan keje aku tip-top...hahahha....okay lar...pagi-pagi aku da mengarut....nampak sangat aku nie tingtong....okay bye....







0 comments: