CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2011

Rasa yang xbest......

Hajat dihati berkenankan sesuatu....almaklumlah kat luar sana tu melambak sale....pergi sini 70% sale, pergi sana 80% sale....siapa yang xrasa nak beli semua yang ada kat dalam kedai tu....tapi bagi aku nie, kena-kenalah beringat....sale bukan bermakna kena beli semua yang berhajat dihati....kena belajar berjimat....kalau diikutkan hati, mati....xgitu? cakap senang, buat nyer kang jauh panggang dari api....

Kenapalah ade ES nie ea? sale yang orang ribu riban datang melawat shopping complex sampai sesaknya kalau pergi haji, dah lame terlepas rukun Islam...ko mampu aku cakap camtu? terbakar pulak diri nie rase nyer....kahkahkah....tapi nak buat macam mana,nama pun manusia kan? mata pun materialistik jerk....errr macam aku....hahahaha....sebab tu lar benda yang sepatutnya dibuat xnak cepat-cepat buat....benda yang lagha jugak lar yang dicari....aiyooo

Dan kenapalah syaitan nie suka sangat nak menghasut aku pergi bershopping kan time-time ngah kenipisan poket? eeeeeee geram pulak aku.....xde orang lain ke ko nak hasut? pergi main jauh-jauh lar....tunngu poket da kembung baru lar datang hasut balik.....okay niat dah lain....already said it...can't take it back....poofff....hahaha....

Dengan ini saya berazam untuk mencari pekerjaan yang membolehkan saya dapat gaji tetap....mampu ayat macam ayat esaimen? hahahaha....mana nak dapat pun aku xtaw....berangan jerk lar yang mampu....selagi tekak dok membesar, xdapat lar duit tu sentiasa nak ada....ada betol? 


Dah lar saja jerk nie nak luahkan perasaan....sebenar nyer nak kena siapkan esaimen tapi disebabkan dah terlampau jemu, dok lar melilau kat sini kejap....kahkahkah....okay lar bye....Assalammualaikum......

0 comments: