CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 2, 2012

Berubah Wajah...

Assalammualaikum.... 

Muhahahaha.....akhirnya blog capuk aku berubah wajah...dah jadi semakin cantik dan kemas (hopefully berkekalan)....semua nie thanx to my friend punya blog iaitu Cik Zati click sini....kerana aku telah meng'stalk' blog beliau lar blog aku boleh jadi cantik dan kemas sebegini....and untuk yang nak jadikan blog korang cantik macam blog kami, sila kunjungi web nie Leelou Blogs....kesemua templates dan background blog mereka tersangat lar cantik dan boleh rambang mata dibuat nyer....tapi tadi masa aku tengah nak tukar template nie ade sikit complication di mana header aku terlampau besar untuk ruang yang diperuntukkan oleh template baruku....so, jalan penyelesaian, remove jerk header tu....senang2 nanti, aku buat yang baru....

So, tu jerk sebenar nyer nak cerita...hopefully benda nie boleh lar bantu korang2 yang mensantikkan blog....and hopefully berjaya lar....hehehe....

Okay, bye....